اس ام اس بی خیالی وبی فایی سری دوم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس بی خیالی وبی فایی سری دوم
نوشته شده در پنج شنبه 24 مرداد 1392
بازدید : 1452
نویسنده : Mohammad

چه خوب آمدی صفا کردی چه عجب شد که یادی از ماکردی؟

 بی وفایی مگر چه عیبی داشت که پشیمان شدی وفا کردی؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نبردی از وفا یک ذره بویی به هر ساعت شوی مایل به سویی

فقط یک نکته میگویم قبول کن عزیزم واقعا بی چشم و رویی !!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خدایا هر که با من آشنا شد دو روزی دید و زود از من جدا شد
نمی دانم از اول بی وفا بود و یا نازش کشیدم بی وفا شد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی فایی کن وفایت میکنند ، باوفا باشی خیانت میکنند
 مهربانی گرچه آیینه ی خوشیست مهربان باشی رهایت میکنند..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مگر غیر از وفا از من چه سر زد ، که دل را بی وفا خواندی و رفتی ، مگر غیر از نگاهت به چشمانم که درزد ، که از ناز چشم خود از دل گرفتی.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم را مبتلایت کرده بودم خودم را خاک پایت کرده بودم
ندانستم  بی وفا هستی وگرنه همان اول رهایت کرده بودم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی وفا!!
ایـن روزهـا نـه مـجـالـی
بـرای دلـتـنـگـی دارم
و نـه حـوصـلـه ات را..
ولـی بـا ایـن هـمـه،
گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را مـیکـنـد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آئین عشق بازی دنیا عوض شده است یوسف عوض شده است ، زلیخا عوض شده است
آن بی وفا کبوتر جلدی که پر کشید اکنون به خانه آمده اما عوض شده است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر رهگذری محرم اسرار نگردد صحرای نمکزار چمن زار نگردد
هرجا که رسیدی طرح رفاقت مکش ای دوست هر بی سر و پا یار وفادار نگردد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رفتی دلم شكستی این دل شكسته بهتر پوسیده رشته ی عشق از هم گسسته بهتر
من انتقــام دل را هرگــــــز نگیـــــرم از تو این رفتــه راه ناحــق در خون نشستــــه بهتر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب شرابی خوردم و مستی مرا در بر گرفت , بی وفاییت آمد به یادم , هستیم آتش گرفت.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

  بی و فایی کردی و گفتی نفرین میکنی ؟
گفتم نه ...فقط از خدا می خواهم که هیچ کس اندازه من دوستت نداشته باشه....
هنوزم از خدا می خواهم که هیچ کس اندازه من دوستت نداشته باشه.....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ببین خدایی با دلم چه کردی این کارا رو با دل دیگه کردی؟
هیچکی مثه من نازت و خریده؟ هیچکی با رویای تو پر کشیده؟
برو ولی اینو یادت بمونه تو قول دادی بی وفای دیوونه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من که نمیشه باورم  تویی که بی وفا شدی تو هم مثه غریبه ها  رفتی ازم جدا شدی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مستم از باده ، که مستی هم بلاست ، باده ی عاشق زهر باده جداست ، بی وفا ، مستی مگر از باده ی عشقت نبود ، کین چنین دل را شکستی ، کین شکستن هم خطاست.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


سلام ای بی وفای نامروت / سلام ای ساز گیتار محبت
 سلام کردم نگی تو بی وفایی / وگرنه ما که عاشقیم بی مروت!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من که پشت پا زدم به هر چه هست و نیست / تا که کام او ز عشق خود روا کنم
 خود را نمی بخشم که زین پس به عاشقان وفا کنم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دیدی ای دل غم عشق دگر بار چه کرد؟ چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد.



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس بیخیالی وبی وفایی , ,
:: برچسب‌ها: بی خیالی وبی وفایی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: